Ποιητικός Εμετός

Όταν με βγάζεις έξω,

με πάς σε μέρη αδιάφορα

και πολύ πιο αδιάφορα κι από στενάχωρα γιατί δεν μπορούν να γίνουν σπίτι μου.

Με πας σε κάτι μέρη που δεν ξέρουν αν μ’ αρέσουν, γιατί δεν είδα ποτέ το αντιθετό τους.

Κι όσο εσύ με σέρνεις -μερικές φορές με σέρνεις πραγματικά- περιμένω την νύχτα που με ενοχλεί,να φύγει, να πλαγιάσω να κοιμηθώ ια πολύ καιρό, κανά μήνα.

Κι όσο με τραβάς, εγώ που σέρνομαι κάτω, γδέρνομαι, γυρνάω πλευρά. Με καίνε βλέπεις οι σβησμένες γόπες απελπισμένων γυναικών, που βάζουν τα καλά τους για να βρούν βρώμικους πρίγκηπες με κομπλεξικούς πούτσους να τις γαμήσουν.Με καίνε τα τσιγάρα τους,κι ας είναι και σβησμένα.Εγώ είμαι παιδί, κορίτσι.

Και από την άλλη πλευρά τα πλακάκια του πεζοδρομίου γίνονται καθρέφτες και τρομάζω -πολύ τρομάζω- γιατί ενώ ξέρω ότι σέρνομαι πάνω τους δεν βλέπω τιποτα.

Δεν θέλω ταξίδια άλλα, μην με σέρνεις άλλο.Το ξέρω.Εγώ στο ζήτησα.Είμαι κάρια.Το λέει και το όνομα μου άμα το αναγραμματίσεις.Κιάρα με λένε.

Δεν μ’ ακούς?Δεν μ ‘ ακούς.

Σου κόβω το χέρι.Κλαίς, κλαίω.Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο, στο λέω.Πέρασα έξω από τη ΓΑΔΑ και μύριζε σκατά. Πόσο μακρυνός είναι ο θάνατος κι άλλα τέτοια μου ήρθανε στο μυαλό.

Μόνο αηδία νιώθω.Πρώτα για όσα είμαι και μετά για τα βρύα.

Γιατί έχουν τόση αυτονομία ώστε να φυτρώνουν στα σκατόνερα που βρωμάνε έξω από τη ΓΑΔΑ.

Ε ά γαμήσου.

~ από mourningthedeparted στο Σεπτεμβρίου 16, 2007.

2 Σχόλια to “Ποιητικός Εμετός”

  1. ωραιο..
    αληθινο.
    δεν υπαρχει λογος αλλος κατι να πω.

  2. Δυνατό. Σκληρό. Μαγικό.

Σχολιάστε

 
