Ποιητηκός εμετός 2

Είμαι άπλυτη.Μήνες τώρα. Μυρίζω λάβδανο, και με κάνει όλο ν’ αλλάζω γνώμες, και μυρίζω και θάνατο.Το δεύτερο το μυρίζω μόνο εγώ.

Αηδία για το σεξ, για τα ρήματα εγώ κάνα εγώ γάμησα, εγώ  -έμεινα στην ιστορία μου.

Φόβος για τα τακούνια.

Η δασκάλα μου έκοβε τις βλεφαρίδες της.Το σκυλί μου μυρίζει σαν τον δικό σου σκύλο.Σταμάτα να με φιλάς, σταμάτα.Δεν είμαι τίποτα απ’ όλα αυτά τα πράγματα.

Κάποτε, μικρή, πίστευα ότι τις Κυριακές πήγγαινα τους γονείς μου βόλτες στα πάρκα απο το χέρι εγώ τους έπιανα, όχι αυτοί εμένα.Και τους έδειχνα που υπάρχει ζωή, ακόμα στο χώμα, όχι στο πτώμα,όχι ρε μου, πτωμα μου ναι, πτώμα μου.

Νομίζω΄ότι έφτασα σε εκείνο το σημείο, που και νηφάλια, με ακούω να περπατάω με τρια κιλά σε κάθε παππούτσι.Σε στενάκια, της Νέας Υόρκης.Να θέλω να με βιάσουν;

Καπνίζω τα απομεινάρια της οδοντόκρεμας.Όλο μετακομίζω.Όταν θα είμαι σε αμηχανία μην με πάρεις τηλέφωνο.Μάλλον θα είμαι μπροστά σου.

Θα μισώ το σεξ.

Θα φοράω καπέλο, να μείνουν σίγουρα μέσα στο κεφάλι μου, ΟΛΕΣ οι διαστροφές του κόσμου.

~ από mourningthedeparted στο Σεπτεμβρίου 16, 2007.

2 Σχόλια to “Ποιητηκός εμετός 2”

  1. πεσιμισμος;;

  2. Μαλακα κιαρα εγραψες. Παλι. Κυριολεκτικα και μεταφορικα

Σχολιάστε

 
