Περιμονή

Ενίσχυση’ δεν χρειάζεται όταν αυταπατασαι νευρικούς κλονισμούς.

Εκδίκαση’ για αισθήσεις ανεξήγητες αλλότριων εμβρύων που διατειρούνται στους αιώνες.

Μεγάλες έξοδοι

στα όρια δύο κόσμων, αναρωτιέμαι

υπάρχει «ανάμεσα»?

Υ πόσχεση’ θα ξανααισθανθώ λιπόθυμη όταν πάψουν τα ονείρατα μου να με τρέμουν?

Γιατί ανόρθωση με οδηγείς σε πίστη, ψευδόπιστη?

Γιατί στρέφεις κάνουλες κανούλων, που το σώμα τους αρνούνται να κόψουν από τη μάνα?

Παίζεις παιχνιδίσματα αφυδατωμένα.

Δροσιά θα βρώ στα φύλλα μου,

που βαριέμαι είναι, να τα μάθω να φυτρώνουν.

Δ υναμικό κέλυφος, εκδίκαση, μου προκαλείς’

για κυκλικές μηνύσεις ολόμαυρων ανδρών

με πολιτείες αιμορροίδων στη πλάτη τους

και βάκιλους μικροβιογόνους, σε πνεύμα μόνο.

Και,

πράττει μου φαίνεται ο λογισμός μου εικόνες άξιες τρόμου ιαχών.

Και,

εγώ μια γόμα έχω στην κάλτσα μου, την αριστερή, την αβέβαιη,

να σβήνει εκίνη όποτε νομίζει,

τη λέξη ΜΥΡΗΚΑΖΩ

από

το

μέτωπό

μου.

Mark Krause, talenton

~ από mourningthedeparted στο Ιουνίου 19, 2007.

4 Σχόλια to “Περιμονή”

  1. Καλή επιτυχία αύριο… 😉

  2. thanks eyxomai se olous to idio

  3. Πολλές ενδιαφέρουσες εικόνες. Καμμιά φορά νομίζω πως είναι τόσο πολλές που θα ήθελα να κάνεις οικονομία και να επικεντρωθείς σε κάποιες από αυτές ανά ποίημα [να ήταν δηλαδή αυτό εδώ πολλά ποιήματα]. Άλλες φορές όχι, δεν το θέλω, απλώς μου φαίνεται μαξιμαλιστικό αλλά το απολαμβάνω. Η στίξη, κατά τη γνώμη μου, φαίνεται πρόχειρη/τσαπατσούλικη/μη εσκεμμένη. Αλλά α. υπάρχει η πιθανότητα του μήπως να χέστηκες για τη στίξη/δομή γενικά, και β. υπάρχει η πιθανότητα να είναι εσκεμμένη με τρόπο που δεν είναι συμβατός με την Αγία Κοάλα Αταλάντα. Μου αρέσει ο τίτλος, πολύ. Μου θυμίζει την «Υποφορά», λέξη που έφτιαξααγαπώναχρησιμοποιώκτλ. Από το «Και» ως το τέλος, μ’ αρέσει ΠΟΛΥ-πολύ. Μου λέει πράγματα, γενικώς, αλλά και σαν γραφή. Το ‘εκίνη’ το θες επίτηδες με γιώτα, όμως; Χμφ. Το ίδιο και γι άλλα ορθογραφικά λάθη [ή επίτηδες ορθογραφία, δεν ξέρω]. Αχ, το τέλος μ’ αρέσει πολύ. Και διάφορα άλλα σημεία μέσα. Η ψευδοπίστη, το ανάμεσα, οι κάνουλες. Θα σε ξανασχολιάσω. Τις ευλογίες μου. ;P

  4. Βασικά η στίξη είναι ένα πρόβλημα το οποίο θα λυθεί σύντομα δεν θέλω να χέστηκα γι’ αυτό.Το περιμονή είναι μια λέξη δική μου, ναι.Το ίδιο και οι μικροβιογόνοι.Το τέλος είναι τελείως Δημουλά μου φαίνεται και το εκίνη είναι ΚΑΥΛΑ με ι!Τα άλλα ορθογραφικά είναι απροσεξίας.Καλώς αγία κοάλα.

    Με στίξη
    Ονούφριος Παρωχημένος

Σχολιάστε

 
