Φεστιβάλ Βαβέλ

Ζήσαμε μία ωραία εμπειρία σε τούτο το φεστιβάλ που ήτο ομολογουμένως πιό πηχτρα από πέρσι, και ιδού μερικές φωτό:

im000435.jpg

im000438.jpg

im000436.jpg
…και μερικές δικές μου:(είμαι πιό ερασιτέχνης κι από ερασιτέχνη)

im000451.jpg

Μια πραγματικά σάπια τουαλέτα,  αλλά στοριζόντια είναι πιο γλυκιά.

im000457.jpg

Έξι ειδησεογραφικά μπιτόνια.Πράσινα και κόκκινα.

im000450.jpg

Αίμα μάτσο βιόλες.

im000464.jpg

Και ωδή σε μία ανήμπορη μπρουσκέτα.

~ από mourningthedeparted στο Ιουνίου 18, 2007.

8 Σχόλια to “Φεστιβάλ Βαβέλ”

  1. Μοναδικό οπτικό υλικό. Εξαιρετική όσο και στρατηγική επιλογή το σέπια (η σαπίλα δείχνει λιγότερο). Το φεστιβαβέλ ωραίο ήταν.

  2. ax isane ki esy?
    eidika ta mpitonia mou aresoun poly, euxomoun na iksera apo fwtografia ekeini tin wra….

  3. Ανήμπορη, ανήμπορη μπρουσκέτα.

  4. Καλημέρα. Οι φωτογραφίες ή οι εικόνες με διάφορα παπούτσια πάντα ασκούσαν επάνω μου μια ανεξήγητη έλξη. Μου αρέσει η φωτογραφία με τα παπούτσια. Μου θυμίζει λίγο το εξώφυλλο της ελληνικής έκδοσης του βιβλίου »Η συλλογή τής άμμου» του Καλβίνο.

  5. δώσε μου ένα λίνκ ντίαρ

  6. H Vavel odws ta espage !! Pio poly mou aresan ta tourkika satyrika comic..

  7. 1nai otan ontws wraia an kai den katalava kai polla se kapoio simeio, itan ligo metaksy tous..

  8. Τα παπούτσια [μου]. Αίμα μάτσο βιόλες. Τίποτα δεν θα μπορούσε να τα περιγράψει καλύτερα.
    Το φεστιβάλ ήταν καλό, αλλά εγώ είχα υπόταση και ο καιρός είχε ζέστη. Έτσι, είδα κυρίως τον κόσμο. Έξω. Έξω. Κάτω. Στοπάτωμα. Η τουαλέττα είναι σταρ, όπως και τα μπιτόνια. [Κυρίως τα κόκκινα]

Σχολιάστε

 
