Έχω μία ερώτηση να κάνω:

Αν κάποιος είναι ετεροφυλόφυλος (straight) και έχει δηλώσει ότι δεν έχει πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, γιατί όταν τύχει να τους πεις γκέι ή έστω να τους ρωτήσεις αν είναι για πλάκα, τρελλάινονται και εκνευρίζονται και με βρίζουν?

Nα ένας άνθρωπος απελευθερωμένος από τέτοιες μαλακίες:

~ από mourningthedeparted στο Μαΐου 21, 2007.

6 Σχόλια to “Έχω μία ερώτηση να κάνω:”

  1. πολύ σωστή ερώτηση!!Θα προσθέσω και εγώ μια ακόμη παρατήρηση ακριβώς στο ίδιο ύφος: έχεις καταλάβει πόσοι τριγύρω μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ρατσιστές αλλά μόλις δουν την κόρη τους, λέμε τώρα, με έναν μαυρούλη έχουν το έμφραγμα στο τσεπάκι!! Ρατσισμός είναι η απάντηση…. με οποιαδήποτε μορφή κι αν εκδηλώνετε…

  2. Σέβομαι την άποψη οποιουδήποτε χωρίς να συμφωνώ ή και να συμφωνώ όμως ρε ΓΑΜΩΤΗ μη μου λέει ψέμματα!Γιατί πας να αποδείξεις ότι δεν στέκει και βγαίνεις και μαλάκας που προσπαθείς…

  3. χμ… κατ αρχην νομιζω πως το τι εχει δηλωσει δεν σημαίνει τίποτα. ελεγε ο μακαριτης ΄΄στην ελλαδα ο καθενας ειναι οτι δηλωσει΄΄ πλην ομως πλεον την ελλαδα την μισοπατησε το τρενο. και επι της ουσίας τωρα. αν ρωτησεις καποιον ετεροφυλο αν ειναι στρέητ,δεν θα παραξενευτεί ? η ακομα καλυτερα για σκεψου να του λες καθε που τον βλεπεις ΄΄γεια σου στρέητ !΄΄ ΧΑ ΧΑ ! κακα μπλεξιματα θα εχεις. Οι ομοφυλοφυλοι φιλοι μου ηταν παντα οι πιο χαρισματικοι στην συντροφια. Ξεχνα το τι ειναι και αν ειναι και γιατι ειναι και κανε παρεα μαζιτους για ολα τα αλλα. Θα το εκτιμισουν και θα σε εκτιμισουν.
    Eχεις πολυ ομορφο μπλογκ.

  4. Βασικά ένας καλός λόγος για αυτό το πόστ ήταν τα δύο βίντεο του Μόρισσέυ.Κατα τ’ άλλα «νομιζω πως το τι εχει δηλωσει δεν σημαίνει τίποτα.»

  5. Και να είσαι και να μην είσαι, που η διαφορά; Τί απαίσιες που είναι η ταμπέλες – σε περιορίζουν και σε σκλαβώνουν. Δεν σε αφήνουν να ζήσεις την ζωή! Ναι, είμαι αυτό που οι άλλοι θα ονομάζανε ως «gay» αλλά συγγνώμη, δηλαδί άμα έρθει κάποια στιγμή στην ζωή μου και ερωτευτώ μία κοπέλα, τι θα πω «α, συγγνώμη, εγώ είμαι gay, δεν μπορώ»;!

    Τέλος πάντων, η πιο μεγάλη παπαριά που έχω ακούσει όταν δηλώνω τα γούστα μου είναι το «έχεις πάει ποτέ με κοπέλες; τότε πώς είσαι σίγουρος;». Λες και οι επανομαζόμενοι (από τους ιδίους) straight (όπου, σημειωταίον, strait = ευθής, σωστός) έχουν ήδη πάει με άντρες και ξέρουν ότι δεν τους αρέσουν. Μη χέσω!

    Το κακό νομίζω ότι αρχίζει από τους ηλίθιους παραλληλισμούς και προκαταλήψεις, τύπου «όταν είσαι gay δεν είσαι άντρακλας, αλλά μια κακομοιριασμένη παλιοαδερφίτσα». Ακόμα και εάν αφίσουμε το «άντρακλας» (που στην τελική, τόσο μεγάλη σημασία έχει; ωραία ιδεώδη έχουμε, τέλος πάντων…), το να είσαι ομοφυλόφιλος δεν σημαίνει ότι έχεις και προβλήματα με την… φυλετική σου ταυτότητα! Ξέρω άτομα gay που είναι πιο «άντρακλες» από τους «strait» και γουστάρουν κι όλας.

    Έτσι, όταν ρωτάς κάποιον αν είναι gay, ουσιαστικά αυτός το δέχεται ως αμφισβήτιση της κυρώτητάς του, της υπερυφάνειας του, του μεγαλείου του και άλλες βλακείες. Και όταν ρωτάς έναν gay αν είναι gay, τότε κάλλιστα μπορεί να αντιδράσει παρ’όμοια, γιατί μην νομίζεις ότι είναι και πολλοί συνειδητοποιημένοι εκεί έξω. Ναι, υπάρχουν gay που δεν μπορούν να πούνε στον εαυτό τους «είμαι gay» – πόσο μάλλον σε άλλους!

    Αλλά, οκ, υπάρχουν και τα άτομα που φοβούνται να ανοιχτούνε. Και αυτό, γιατί φοβούνται το κατά πόσο ανοιχτόμυαλος και δεκτικός είναι ο άλλος. Φοβούνται μην παρεξηγηθούνε. Και αυτό είναι απολύτως σεβαστό (αν και δείχνει μία κάποια παθητικότητα στον τρόπο ζωής, αλλά τέλος πάντων…).

    Εμένα πάντως άμα με ρωτίσεις άμα είμαι gay, θα σου απαντήσω απλά: «Είμαι ο Θοσωρής. Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι παρά ασήμαντες λεπτομέριες». Απεχθάνομαι να βάζω ταμπέλες και τίτλους στην ταυτότητά μου. Όποιος με αγαπήσει (φιλικά ή και ερωτικά) θα με αγαπήσει για αυτό που είμαι και όχι για τις ταμπέλες που οι άλλοι (ή και εγώ!) βάζουν στον εαυτό μου.

    Οκ, συγγνώμη που το παρά’κανα, με έποιασε πάλι η (μεταμεσονύκτια) φλυαρία μου. Αλλά νομίζω ότι τουλάχιστον έχω και κάτι να πω «εκ των έσω». Ε; 🙂

    Πολλά φιλάκια, γλυκουλίνι…

  6. wow…Εμένα πάντως άμα με ρωτίσεις άμα είμαι gay, θα σου απαντήσω απλά: “Είμαι ο Θοσωρής. Όλα τα υπόλοιπα δεν είναι παρά ασήμαντες λεπτομέριες”.
    to kalytero simeio sou.

Σχολιάστε

 
