5+1 πράματς για μένα

1.Μου αρέσουν πολύ τα Εξάρχεια γιατί είναι πολυσυλλεκτικά και ιδιόμορφα αφαιρετικά.Εσύ τα κάνεις να είναι ό,τι νομίζεις ότι πρέπει να είναι, δεν έχουν κάποιο τάργκετ.Είν’ ό,τι νά’ναι και αυτό είναι(διαφορετικά όμως από το Μοναστηράκι) μάλλον το ελκυστικό και έχει και το Νοσότρος με τις γαμάτες προβολές…

2.Μου αρέσει να βάζω, το σεντόνι της παπλωματωθήκης απο την αντίθετη πλευρά που είναι το φερμουάρ , στην πλευρά του μαξιλαριού.Τελειομανία.

3.Μου αρέσει να γράφω και έχω μια τάση να το μοιράζομαι με ανθρώπους που δεν το εκτιμούν σωστά(λέγοντας πράγματα που δεν ισχύουν για τον τρόπο γραφής ή υπερεκτιμώντας τις δυνατότητες μου ή που κάνουν πως ενδιαφέρονται<—–το χειρότερο απ’όλα)
4.Είμαι ένα κορίτσι 17,5 χρονών, με πολλά όνειρα, που φοβάται αν θα είναι όντως ευτυχισμένη όταν αυτά πραγματοποιηθούν.

5.Πιστεύω στο πάθος, την ειλικρίνια και την αυθεντικότητα. Βρίσκω ρομαντικά τα λευκά ψέμματα και λατρεύω τις γάτες.Ακούω και δημιουργώ με ανοιχτά αυτιά και -όσο μπορώ- με καθαρο μυαλό.

(6.Ήμουν έγκλειστη στην Ευρωκλινική Αθηνών στο Τμήμα «Σύνδρομο Του Καπαμά».Με τα παιδιά της αίθουσας 14 φτιάξαμε με πολλή όρεξη το κέντρο «Καπαμάς και Οικογένεια» το 1789 όμως ανεστάλη η λειτουργεία του εξαιτίας της ένταξης της Τουρκίας στον Α’ Παγκόσμιο πόλεμο και εξαιτίας της δολοφονίας του συνιδρυτή του Κέντρου και πρωτοστάτη της Γαλλικής Επανάστασης Ροβινσώνα Κρούσου.Παντρεύτηκα στα 72 μου παρθένα αγνή με προικοσέντονα από κατάστημα των «ό,τι πάρεις 3 ευρώ» σπόνσορα του Κέντρου.Παραλίγο να χάσω την ζωή μου από χαστούκι ντουλάπας.)

~ από mourningthedeparted στο Φεβρουαρίου 20, 2007.

3 Σχόλια to “5+1 πράματς για μένα”

  1. Το group therapy της blogoσφαιρας συνεχιζεται για 2η εβδομαδα….
    Να δουμε τι αποτελεσμα θα εχει…

  2. Βασικά δεν το βλέπω τόσο άσχημα.Γιατί να μην είναι ένα εξτένσιον του προφάιλ σου?Αλλά και τι έγινε που ο καθένας γράφει 5 πραγματάκια?άμα δεν θέλεις δεν τα διαβάζεις,ένα πόστ είναι θα χαθεί στο πέρασμα του υπερασφαιροβιοχρόνου…..και στο κάτω κάτω έχουν γράψει τόσοι πολλοί που δεν θυμάται κανένας για κανέναν…εχεχ.

  3. Για το #3 σου εύχομαι να μην αλλάξει. Σε κανένα του σημείο, ακόμα και στο χειρότερο.

    May the Force b with u…
    papet

Σχολιάστε

 
