3η Λυκείου: Αλήθειες και Ψέμματα

  Είναι πρωί Κυριακής ,δεν πρόσεξα ακόμη τον καιρό ή οτιδήποτε με περιβάλλει.Έχουμε φτάσει κάπου στα μισά και λίγο ακόμη και τα πράγματα φαντάζουν αβάσταχτα δύσκολα και δυναμικά μπροστα σε οποιαδήποτε σκέψη μου αυτή τη στιγμή.Η γνώση μοιάζει απειλή και η οπτικοποιήση της εικόνας μου μπροστα σε ένα βιβλίο με περιορίζει σε απίστευτο βαθμό ως πρός τη δημιουργικότητα μου.Γνωρίζω πως όλοι στην ηλικία μου, στην τάξη που πάω πέρασαν αντίστοιχες καταστάσεις, σε άλλους έφυγαν γρήγορα,  τα απωθημένα τους έβγαλαν κολυμπώντας σε κάποια θάλασσα, μπορεί να ήταν και δική τους….σε άλλους έμειναν κουσούρια που ξεπέρασαν είτε όχι ενώ κάποιοι δεν ένοιωσαν καν τη βρωμιά της μηχανοποιήσης της σκέψης,τον αχαλήνωτο, αυτόν τον νόμιμο βιασμό της φαντασίας μας. Φταίει ο βιαστής μετά?

Μπορεί να το παίρνω πολύ προσωπικά, μπορεί να μην αντέχω να το ακούω… δεν εξαρτάται όμως από εμένα και αυτό ειναι που με πειράζει περισσότερο από όλα.

Κι αν δεν φταίω εγώ τι φταίει? Θέλω όμως να μπώ δυναμικά στο ηλίθιο φαινόμενο των Πανελληνίων…

Το καλοκαίρι μόλις είχα γυρίσει από ένα όμορφο διήμερο στο Αγκίστρι είχα αρχίσει ήδη να αγχώνομαι για το τι με περιμένει,πήγαινα 2α Λυκείου και ένιωθα την πίεση από στοματα καταπιεσμενων αλλά δεν ήθελα πριν ένα χρόνο να ακούω τίποτα γι’ αυτά,πίστευα ότι όλα τα μπορώ και ότι κάνω ότι θέλω(άσχετα από οικονομική άποψη κ.α).Πέρσι υπήρχε μαγεία: πρόβες, καθάρσεις, ημερήσιοι θάνατοι, ταυτόχρονα ξαναγεννιόμουν, φίλοι, γέλια, διαθεσιμότητα, δημιουργικός έρωτας , ποιητική εξέλιξη , αγάπη για κάθε τι που κάνω απαιτήσεις χωρίς όρια από ανθρώπους που δεν είχαν όρια όπως δεν είχα όρια(δεν έχω ακόμα;) κι εγώ. Τώρα νώθω ότι περισσότερο από ποτε χάνουμε την αθωωτητά μας. Αδυνατούμε να προσεγγίσουμε οτιδήποτε με ένα αγνό συναίσθημα,όχι, τώρα διαβάσαμε Σολωμό και ξέρουμε τι πάει να πει πατρίδα, διαβάσαμε Παπαδιαμάντη και μάθαμε τι πάει να πει έρωτας, διαβασαμε Βιυζηνό και ξέρουμε τι σημαίνει αμαρτία…Τώρα είναι πιο δύσκολο από ποτε να μπώ στο συναίσθημα(εγω,που μόνο με συναίσθημα έμαθα να αντιμετωπίζω πράγματα και καταστάσεις που την λογική την έχω ράψει στα μέτρα μου,ένα θελκτικό φουστάνι γιά μία κοπέλα που πιστεύει ότι το αξίζει)και όχι μόνο για εμένα αλλά δεν θα έβαζα τον εαυτό μου στη θ΄΄εση άλλου ανθρώπου(θα είχε εκραγεί)

Έγραψα διηγήματα, έγραψα ποιήματα,ζωγράφισα και τώρα το μόνο που θέλω είναι να τραγουδίσω για το γαμώτο, τον λυγμό της ψυχής.Θέλω πίσω το vibe  μου το feeling  που με ανταμώνει κάθε φορά που δημουργώ κάθε φορά που γεννάω κάτι χωρίς να φοβάμαι κανέναν… Τι είμαστε μωρέ στο κάτω κάτω? Εικόνες είμαστε μέστο κεφάλι μας και πάλι καλά που υπάρχει και το blanco γιατί  αλλιώς την πουτσίσαμε.

Από την άλλη κάποια μαθήματα που γλινοται είναι πραγματικά ενδιαφέροντα,όμως η ανακάλυψη τους δεν άρχισε κάν. Η ίδια η συζήτηση και η επαγωγική σκέψη που διδάσκουν τα μαθήματα δεν εφαρμόστηκε ποτε. Οι καθηγητές σαν μαθητούδια λένε απ’ έξω το μάθημα τους,μπράβο Κα Φιλολογίδου βάλτε το κάτω από το πτυχίο σας υστερόγραφο:»Πήρα 19 στην Ιστορία».Παρωδιή γνώση για το τίποτα,τόση κούραση. Διαβάζω μελετώ θυσιάζω.Μελετάω και δεν καταφέρνω να τελειώσω κάτι όχι γιατι δεν θέλω αλλά γιατί ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ,απογοήτευση.

Δεν μελετάω και δεν διαβάζω και σκέφτομαι τοso called μέλλον μου και κλαίω τη μοίρα μου. Κάτσε να κάνω ένα τσιγάρο.Ναι, υπάρχουν ενδιφέροντα πράγματα αλλά με κουράζει και μόνο να σκέφτομαι η μηχανικότητα τους, τόσο που σκέφτομαι και συμφωνω  με κάποιον που είπε  οτι

Η φαντασία είναι πιο σημαντική από τη γνώση.

Ήθελα να μάθω να χορεύω τανγκό και να χειραφετήσω τον ερωτισμό μου, να ταξιδεύω μέσα στο ίδιο μου το σωματικό σύμπλεγμα,,τίποτα από όλα αυτα…ύπο τέτοιες συνθήκες ας ήμουν αγράμματη…

~ από mourningthedeparted στο Ιανουαρίου 28, 2007.

2 Σχόλια to “3η Λυκείου: Αλήθειες και Ψέμματα”

  1. Όλη η κατάσταση είναι σίγουρα δραματική. Όμως μια αλήθεια είναι ότι η…ηδονή της ελευθερίας μετά τις εξετάσεις είναι απλά απερίγραπτη!

    Καλή μας δύναμη…

  2. Εγώ αναρωτιέμαι ποιος την κάνει τραγική?

Σχολιάστε

 
