Η καροτόμηση του θλιμμένου πέους

Μια νυχτα με σεληνη περιπατουν ες μια Μοναστηριακη καντουναδα.Περιπατουν σαν μικρο λεμονι καθως διπλα μου περνουσαν πεη,πεη μεγαλα, πεη σοβαρα,συνειδητοποιημενα,ανανεωμενα, πεη με δευτερα πεη για υποστιριξη, πεη απεριτμιτα και περιτμημενα.αυτο δεν ηταν βολτα, ηταν πεοτσαρκα. Ξαφνου καπου εκει στον σκουπιδοτοπο τησ οδου Πανος και μετα απο δεκαεξι μισοφαλακρεσ γριες(ελπιζω και γω σαν γρια να μην αλωπεκιασω)συνειδητοποιω οτι προσπερασα ενα πεοσ οχι ιδιο με τ’ αλλα. Ηταν ενα πεοσ αλλοτερο, αλλοτινο. Ειχε σχημα και χρωμα. Νομιζω ηταν μιζαμπλι. Σταματαω ευθυς το στητο μου βημα.Στεκομαι σαν το μανγκο που περιμενει το αστρο της τραμουντανας. Το πεος με κοιταξε περνωντασ διπλα μου με μια σαφη καλλιεργεια.Κοιταχτημε με ασαφεια και νοημα. Ειναι αυτεσ οι στιγμεσ που δυο γεννητικα οργανα καταλαβαινουν πωσ πρεπει ν’ αλλαξουν καθεστως.
ΕΓΩ:Εισαι αναφανδον παστωμενος?
ΠΕΟΣ:Ναι, αποκρουστηκε, μεγαλη η χαρη σου.Εισαι το πρωτο αιδοιο που μου μιλα μετα τα λογια τησ πλωρης
Πιστεψα προς τιμην οτι ελεγε ασυναρτησιες ομως η συνεχεια της συζητησης με απερριψε.
ΠΕΟΣ:Με λενε Stully.Δεν χρειαζεται να με αστικοποιησεις.
ΕΓΩ:Χαιρω πολυ Μουνοθυελλα.Μιλα μου για στιλβη.Πως απαγκιστρωθηκες?Μα συγγνωμη εχετε ωρα?
Κοιταξε το ενσωματωμενο ρολοι στο φρυδι του-τι πεος,νομιζω ερωτευομαι- και αποκαλεσε
-Ειναι ωρα για την ποδολαγνεια μου.
-Ω!
-Ναι.Πρεπει να φυγω εκτοσ αν..
-Τι?και περιμενα ολο καστρα την συνουφρα του.
-Θες να μου δειξεισ τον δεικτη σου?θελω να να ανιωσω το ΡΗ τησ πατουσας σου.
-Ευχαριστωσ μισο λεπτο να βγαλω το εσωθερμικο μου μπολερακι.Και οχι τρομπετες προπανταχου.
Ξαφνικα το πεοσ καθισε διπλα απο μια μαυρωπη σακκουλα εβαλε το κεφαλι αναμεσα στουσ ορχεισ του και ξεσυκωσε:
-Δεν εχω Αριδαια ουτε καν μια Αλιαρτοο.
-Ειμαι στο Περου για σενα.Μιλα μου.
-Δεν ειμαι πεος ειμαι καροτο
Θεε μου, σκεφτηκα με απλυτο το στομα τα τελευταια πριονια, ειχα να κανω με ενα σχιζοφρενες πεος.
-Μα τα καροτα ειναι πρασινα καλεοχι μιζαμπλι εσυ εισι μιζαμπλι.
-Δεν ειμαι, εισαι κλεφτρα.Η μαγισσα της κυτταρινης με εκανε πεος γιατι της ειπα οτι ο Γκαστον την απατα με μια μπλε απροσδιοριστη μαζα- μπορει και αζα δεν ημουν σιγουρος- και το προβαττο του Γουντι Αλεν, την Νταιζη.
-Εσυ εκανες το χρηστον.Θα επανακαροτοθεισ μα την Βαλχαλα.
-Δεν γινεται γιατι πριν γινω πεος ασπαστηκα τον Ιουδαισμο και περιτμηθηκα.
-Δηλαδη εισαι καροτομημενος?
Θυμηθηκα οτι ειχα πει στην κολλητη μου οτι ποτε δεν θα συναναστραφω με περιτμημενα καροτα ή απεριτμητα πεη.ενεργοποιηθηκε μεσα μου ο εξωγηινος.βρηκα ενα αγγουρι προχειρο.Αυτος κοιτουσε μια τραβεστι κατσαριδα να την πεφτει σε εναν τσετσενο αυτονιμιστη.Χωρις να το καταλαβει τον εσφαξα,τον προτηγανισα και τον εβαλα στην καταψυξη μαζι με τον τσατσολο.

penis-carrot.jpgmrandmrscarrottop.jpegNew York Times:

«Phenomenal!!!!»

Eσπρέσσο:

«Η καλύτερη αυτοβιογραφία της εβδομάδας»

Μπόμπ Ντίλαν:

«Ο Θεός αγαπάει τα καρόττα, αγαπάει και τα αντικλείδια»

~ από mourningthedeparted στο Ιανουαρίου 24, 2007.

Σχολιάστε

 
