Γιατί η Αθήνα είναι πιο άσχημη από την Ρώμη

 Η Αθήνα είναι μια πόλη σχετικά αντεργκραουντ. Εύκολα ανακαλύπτεις τα άντεργκράουντ κατατόπια της.Καλό αυτό γιατί είναι σχετικά άμεση σε έναν άνθρωπο που ψάχνεται και έχει να δείξει γενικώς πολλά πρότζεκτς και συγκεντρώνει κόσμο με αξιόλογες ιδέες. Πολύ το γουστάρω αυτό το χύμα που πουλάει η Αθήνα, ομως.

Ο κόσμος της Αθήνας,όποιος και αν είναι αυτός, δεν σέβεται την ίδια του τη ύπαρξη.

υπάρχουν γωνίες της Αθήνας που θυμίζουν κάποιον εφιάλτη. Υπάρχουν μέρη που θέλεις να κάτσεις όμως η μυρωδιά τους σε αποσυντονίζει δεν σε αφήνει να τα απολαύσεις. Πόσο θέλω να κάτσω στο δρόμο ρε γαμώτο, να κάτσω με το κώλο στη γη και δεν μπορώ γιατι κάποιος μόλις  το κατούρησε,είναι νωπό. Πόσο θέλω να αφήσω τα τοπία και τον κόσμο της Αθήνας να με εμπνεύσουν και αυτά δεν ποζάρουν αρνούνατι κατευθείαν .Λες και τα κτήρια της Αθήνας στο κέντρο δουλεύουν Οκτάωρο.Δεν μπορώ να σηκώσω το κεφάλι μου να τα κοιτάξω…δεν με προκαλούν. Που χάθηκε ρε γαμώτο αυτή η γραφικότητα που υπήρχε κάποτε?

Η Ρώμη ήταν πόλη με ταυτότητα ρε παιδί μου. Φώναζε «δεν αλλάζω για κανένα» πάρε ό,τι θες αλλα είμαι έτσι όπως είμαι τα αρχαία μου ,τα Λατινικά μου,οι πιάτσες μου πλακάκια χιλιοπατημένα κόσμος πομιλούσε κάποια ιταλικά από άλλη αποχή.Υπήρχε μία ταυτότητα και αυτό δεν έχει να κάνει με πολιτισμό. Έχει να κάνει με το να είσαι διαφορετικός από τον έναν και τον άλλον αλλά να δέχεσαι ό,τι όποιος κι αν είμαι στην τελική ζω σε μία πόλη που κάποιος μαλάκας την διατήρησε για να έχω ένα σπίτι είμαι προσφυγας είμαι μετανάστης είμαι ντόπιος.

Δεν μπορώ σε έναν τοίχο, ακόμα και αδιάφορο της Αθήνας να βλεπω  ότι ο Κώστας θεωρεί την Ελένη καριόλα και ότι ο Τάσος παίρνει πίπες,μπράβο σας.Γιατί δεν πάει κάποιος να τα σβήσει και αφού ο λάος απαιτεί χρώμα σε τούτα τα κτήρια να γίνει ένας διακανονισμός και να γίνουν κάποια γκραφφίτι; Υπάρχουν σε όλη την Αθήνα έργα τέχνης στου Ψυρρή στο Θησείο στο Μοναστηράκι στην Τεχνόπολη πουσου ανοίγουν το μάτι αφού δεν μπορείς να διακρίνεις ουρανό αν οιτάξεις προς τα πάνω.Δεν είναι θέμα σεβασμού και τάξης και άλλα τέτοια για τα οποία δεν έχω άποψη. Αλλού τις λύνουμε τις διαφορές μας….

~ από mourningthedeparted στο Ιανουαρίου 14, 2007.

2 Σχόλια to “Γιατί η Αθήνα είναι πιο άσχημη από την Ρώμη”

  1. Χρεάζεται και αισθητική…
    αλλα ο σύγχρονος ρυθμός, μας έχει κάνει να την ξεχάσουμε !!!

  2. εννοείς αισθητική στον άνθρωπο ή αισθητική στήν πόλη?

Σχολιάστε

 
