Το κρέας

Πήγα στις 20 του Νοέμβρη στο Μικρό Μουσικό Θέατρο και παρακολούθησα 7 ταινιες μικρού μήκους από έλληνες καλλιτέχνες.(κολλημα που έχουν οι Έλληνες να γράφουν λέξεις με μεγάλα γράμματα,άσχετο με τις ταινίες)Έπαιξαν διαφόρων τοιουτοτρόπων στυλ ταινείες πιο καλλιτεχνικές άλλες πιο αφαιρετικες, πιο  προσγειωμένες και αλλες πιο υπερβατικές.Αλλά ,θέε μου, γνώρισα πραγματικά στο πρόσωπο μιας ταινίας τη κωμωδία οπως πιστεύω πως θα έπρεπε να είναι και όπως ακριβώς μου αρέσει να ορίζω το χιούμορ μου.

ΤΟ ΚΡΕΑΣ….

η ταινία άρχιζε με τον τίτλο και έπεφτε μουσική chill-out στυλ The Sims,και σε όλη τη διάρκεια έδειχνε σφάγια απο αρνιά, αγελάδες,γουρούνια και όλα τα μέρη αυτών(σπάλα,ελιά,μπούτια,μπούτλεγκ(άσχετο))και παραλληλα μια φωνή ε΄λεγε όλα τα λήμματα από λεξικο σχετικά με κρέας:

πχ:κρεατοφαγία

κρεατίλα

κρεας

Ύστερα πέρασε σε συνταγές του τύπου:

μενταγιόν κατσικιού με σάλτσα από βατόμουρο και μέλι

(εικόνες σφαγίων και αίματος πάντα)

και τέλος ξανά τα λήμματα και ο θάλαμος του θανάτου…..

~ από mourningthedeparted στο Νοέμβριος 27, 2006.

7 Σχόλια to “Το κρέας”

  1. τι χάνω ρε γαμώτο! Μπάι δε γουέι, το κόλλημα με τα κεφαλαία το έχουν άνθρωποι από όλες τις γλώσσες. Εκτός από τα σουαχίλι ίσως.

  2. Τι λες ρε Αντιχριστε?στα ιταλικα δεν βάζουν κεφαλαι σε εθνικότητες ημέρες και αλλες πίπες.

  3. εγώ ήμουν

  4. Ψέματα λέει, εγώ ήμουν

  5. ti lete re malakes?to skyli itan

  6. Το Σκυλι! πεθανε ρε και αυτο δεν ειναι καλο..

  7. ftiakse kainoyrio
    esy ta ksereis ayta re
    kai katse diavase ligo
    se antithesi me mena

Σχολιάστε

 
